lauantai 17. tammikuuta 2009

Packman

Haha mitas tykkaatte otsikon sanaleikista... laaaame! Kello on kakstoista lauantai-iltana ja oon niin turhautunu tohon pakkaamishommaan et tulin vahan kirjoittelee. En tajuu tota roinan maaraa! Vein 4 laatikollista kamaa Christinelle varastoon ja silti matkalaukku tursuu ja tungin just epatoivoisena mun saappaat reppuun. Oon aika hyva pakkaamaan mut huolestuttaa enemmankin toi painorajoitus... Tulin tanne 23kg:n kanssa eika kyl oo mitenkaan mahdollista etta ne kilot ois tosta vahentyny... Plus mun kumuloituneet shoppailut. Luulenpa etta ton yhtalon tulos on se etta taman neidin paivan asu maanantaina koostuu mm. poolosta, villapaidasta, nahkatakista ja toppaliivista. Harmi etta kenkii voi laittaa kerralla jalkaan vaan yhdet parit... Huomenna pitais viel vikat tuomiset kayda ostamassa ja se on sit sayonara.

Viime hetken ostos:

Benettonilta ryohelokauluspaitabody. Taydellinen, kun paita ei tursuile housuista! Kamera peittaa just sopon kauluksen :( Oli 70% alessa n.20e. Ostin kerrankin jotain siistia ja aikuismaista, wau!

Viime hetken tuunaus:


Joonan Cheap Monday farkut (mun ostamat Tukholmasta!) jotka jai sille liian pieniks (oma vika, kun ei tienny kokoaan, niin mun piti arpoa...menin kultaisen saannon mukaan, eli ostin pienemmat, koska farkut venyy kaytossa, vaan ei kutistu. Mut ei ehk oo ihan sama juttu poikien kohdalla.) Todelliset boyfriend farkut siis! Leikkelin ja illalla laitoin alle liilat sukkikset, must hauskat ku ne pilkistaa rei'ista.

Viime hetken DIY:


Cherylin sisko Alicia ihastu mun legoihin ja osti multa sen kaverille R-korun. Jaljella olevista palikoista tein lisaa kirjaimia. Ja sit Christine tilas multa kans sydankorun ja pinkit korvikset, jee!

Viime paivat on ollu yhta hullunmyllya! Lupaan kirjoittaa niista enemman ja alykkaasti ja sit ku en panikoi et miten matkatavaroiden kanssa kay... Niin toivon et kentan vaki antais vahan armoa... abuaaaa. Nyt takas pakkaileen.

Too tired and stressed to translate..bleh. In short, I'm trying to pack but the 20kg limit is SO gonna go over...damn damn daaaamn. Also, bought a shirt, pimped Joona's old jeans and made some more lego jewelry (by request!) Gonna write more when I stop panicking bout the luggage.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

i cant believe u bought more stuff!!hahahahaha...nice tho...

Anonyymi kirjoitti...

cute eyelashes :D

Anonyymi kirjoitti...

MÄ rakastan röyhelöpaitoja! kannatetaan, näyttää tosi hyvältä!..ja kattelinkin teidän jotain illasnistujaiskuvia, joissa sulla oli liilaa vilkkuvat farkut!..very groovy!..hyvällä tavalla.. jälleen kerran: mun päällä->kamalat!:D
-reps

Ina kirjoitti...

ihanat farkut !!:>