tiistai 16. joulukuuta 2008

Olin tanaan koko paivan vasaamassa loppuesitysta yhta markkinoinnin seminaaria varten, blaah. Tarkoituksena oli kehitella mainoskampanja ja siihen 3 julistetta. Erikoista sinansa, silla ei me mitaan graafisen alan opiskelijoita olla! No, torstaina paasen patemaan mun paint-taidoilla hahaha.

Tanaan oon myos tajunnu mika ponttopaa oon ollu! Oon kolme kuukautta ihmetelly, kun mun Visa Electron ei "toimi" taalla. Alussa automaatilla pystyi nostamaan viela 30 000 yenia, mutta nykyaan vaan 20 000 yenia, ja valilla ei sitakaan. Kavin sitten verkkopankissa vahan tutkimassa ja kappas! Nostorajahan siella oli! Oon aatellu ettei se mikaan nostoraja voi olla kun oon saanu ihan eri summia nostettua, MUTTA! Euron kurssihan koki pienimuotosen syoksylaskun, niin etta kolmisen kuukautta sitten 30 000 yenia oli 200e, nyt summa on laskenut 20 000 yeniin. Tan ois ehka tyhmempikin kauppatieteiden kandidaatti voinut tajuta... Oon ollu ihan paniikissa ku en oo saanu rahaa ulos ja siirtany Joonan tilille rahaa niin etta se on nostanu mulle ja kaikkee ihmesahlinkia. Perussettii sanoisinko.

Jokatapauksessa. Tulin kotiin piiiitkan paivan jalkeen, oli nalka ja vasy. Tuun kotiin, meen vessaan ottaa piilareita pois ja TADAA! Kamppis oli jattanyt mulle yllarin vessanponttoon. Siis teista varmaan tuntuu etta valitan siita vasymiseen asti, mutta kun kyseinen henkilo tekee niin USKOMATTOMIA juttuja. Siis apua, tuijotin vaan ponttoa epauskoisena. Kaikki kay kakalla, mutta hei PLIIS vahan armoa, sita VESSAHARJAA saa kayttaa! (Ja toisekseen, mika IHMEEN ruokavalio pitaa olla etta saa aikaseks tuollaista jalkea. Pontto oli kuin atomipommin jaljilta.) No, siina katos ainaki nalka vahaks aikaa...
Sit vahan iloisempiin uutisiin! Tanaan postinkantaja kauan odotetun paketin:

Oon jo vahan aikaa pohtinu etta mitas nyt, kandi tehtyna, Turkuun ei huvita palata, ehka toita, mutta maisteriksi haluun joskus lukea. Sit valahti. London College of Fashion! Sinne! Kurssitarjonnassa mm. strategic fashion marketing, buying & merchandising, fashion & lifestyle journalism. Kurssitarjonnan lisaksi paketin mukana tuli myos koulun lehti, joka miellytti myos mun silmaa.
Nii, et ei kyl yhtaan haittais opiskella tuolla sit joskus.

Mun piti kirjoittaa viela mun hiusdilemmasta, tanaan tulikin niin paljon asiaa et se jaakoon huomikseks!

Ei kommentteja: