perjantai 19. joulukuuta 2008

Hair today, gone tomorrow

Hei mita teen mun mopille joka myos tukkana tunnetaan. Viimeks oon kayny kampaajalla LOKAKUUSSA 2007!!! Sen jalkeen oon vaan tasoittanu ite ja leikannu otsista. Jotain ois tehtava, mutta mita? Haluaisin jotain radikaalia, mutta tykkaisin kasvattaa enka haluis varjata hahaha. Tiedan, oon vaikee. Haluan mielipiteita, joten tassa on vahan mun hiushistoriaa:

Aloitetaan tupsusta, syksy 2004.

Travis Lontoosta pyys mua sen hiusmalliks ja tallanen siit tuli. Aika katseenvangitsijahan toi on, mulla vaatii vahan liikaa yllapitoa nayttaakseen mageelta ja pitaa kayda trimmaamassa usein. Sitapaitsi loskasaalla edes mun Paul Mitchellin hiusliima ei pida kuontaloo pystyssa.

2005 Tupsun jalkeen oli lyhyt tukka otsatukalla varustettuna, varina kastanjanruskee.

Sit en oikeestaan tehny mun hiuksille yhtaan mitaan pitkaan aikaan.

Pikkujouluja varten kiharsin mun tukan. Ihan kiva! Mun en tieda jaksaisinko permista. Toi rannekoru (joka nakyy tosi huonosti kuvassa) tais muuten jaada baarireissussa sille tielleen... Sen koommin ei oo nimittain nakyny. Muistaakseni oltiin Punavuoren Sohossa vielapa! Soho! Voi apua.
2006 Mun synttareiden kunniaks varjasin tukan takas mustaks.

Sisko sano et oon tossa ihan Lucy Liun nakoinen. Joka ei muuten oo kohteliaisuus. Sen jalkeen kasvatin tukkaa ja varjasin vaaleemmaks. Myos otsis teki comebackin. Jossain vaiheessa varjasin takas mustaks.
2007 kevaalla kaytiin Joonan kanssa kiinassa ja mun luottokampaaja siella taiko mulle uuden tukan!
Pohjavarina on tummanruskee ja seassa vaaleita raitoja. Otsis on hauskasti vinoonleikattu ja muutenkin kevennettiin ja ohennettiin tukkaa paljon. Jotenkin ton leikkauksen jalkeen mun yleensa piikkisuorat hiukset alko kihartumaan. Outoo. Hee ja Joonallaki oli viela pitkat hiukset! Mun hiustenleikkuun aikana (joka kesti 3h)Joona dokas mun setien kanssa ja uuden hiustyylin kanssa jouduin ensitoikseni pitelemaan muovipussia kun rakas poikaystavani puklasi siihen.
Synttarilahjaks sain Teemulta hiustenleikkuun Naps:lla, ja Katja teki ihanan kesatukan!

Laitettiin lisaa vaaleeta raitaa ja ohennettiin.

Kesan jalkeen halusin jotain uutta ja radikaalia, ja pyysin Katjaa leikkaamaan mulle Rihanna- tukan (sen pidemman version)
Ekassa kuvassa tukka on just leikattu! Varikin vaihtu mustaan.

Ja tan jalkeen... NADA.

Nykyaan se tukka nayttaa sitten talta.


Kertokaa, mita mun pitais tehda mun hiuksille?

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eiks ylipitkä polkka ole nyt muodissa?

PS. MAhtava kuvakavalkadi :D

Heippa kirjoitti...

Hahah mulla on ollu ylipitka polkka jo monta kuukautta (jahka en oo leikannu sita sen polkan jalkeen). Taidan olla tylsa ja vaan leikata lisaa kerroksia. Otsiksesta en tiia viel...plaa

Anonyymi kirjoitti...

omg okei oon jäljessä tän entryn kanssa mutta: SIIS OOT AINOO IHMINEN JONKA TUNNEN JOKA KEKSIS LAITTAA HIUSHISTORIAN KUVINEEN KAIKKIEN NÄHTÄVÄKS!!!!!!!!!! :D ahahahha vähänkö repesin!11111 :DDD oot ihana heidi IHANA! tuu pian takasin ;)
t. nap
ps. mitä sä sit teit sille??

Heippa kirjoitti...

:D:D:D im speshul! no en oo viel tehny mitaan! pitais kyl!!! leikkasin taas otsiksen ku alko kyrsii toi sama vanha moppi! mut jotain pitais kyl tehda...