maanantai 22. joulukuuta 2008

meri kurisumasu!

Meitsi lahtee Naganoon laskemaan makea... Oikeesti vahan pelottaa etta tuunko sielta jalka paketissa (ainakin perse mustelmilla!). Atleettisuus ja koordinaatiokyky nolla. Itsehan kelasin livahtaa after skin puolelle heti kattelyssa, mutta voipi olla et mut pakotetaan ihan rinteeseen asti... huoh. Otan mukaan mun kutomishassakan (t. mummo 21-vuotiaana) niin on ainaki jotain vakerrettavaa sit kun mun jalkaa kipsataan. No mut eipas viela manailla... Ihan janskaa kyl! Ja janskattaa myos mita Joona on antanu mulle joululahjaks! Mun lahja sille oli jotenkin tosi epaheidimainen, mut katotaan mita se tykkaa sit!

Hyvaa joulua!

Ja teille ketka mussutatte piparia ja juotte glogia ja kaikkia muita jouluherkkuja niin oon KADE! Taalla syodaan kurisumasu keekia eli siis christmas cakea. Ei mitaan hajua mita se on, mut koskaan en oo viel kieltaytyny kakusta. Kerrankin on suomalaisia jouluruokia ikava.. Vaikka lanttulaatikkoa ja rosollia (hrrr... tulee kylmia vareita punajuuresta...mulla on traumoja) en varmaan tuu koskaan kaipaamaan, kjah!

luv, heippa!

Ei kommentteja: