maanantai 20. huhtikuuta 2009

Matthew

Matthew Williamson for H&M on jo vanha juttu, mut mä havahduin vasta eilen siihen että mallistohan tulee kauppoihin jo ihan pian. Tänään spottaamani jättikokoinen mainos Forumin edessä varmisti asian. Tosi kivoja juttuja, mut ei oikeen mun näköisiä mikään niistä. Hieman outoa sinänsä, koska mallistossa oli paljon elementtejä joita yleensä käytän pukeutumisessani. Kirkkaat värit ja vahvat leikkaukset. Toisaalta mulla on taipumus vierastaa printtejä. En olekaan vielä päättänyt, aionko olla haukkana keskiviikkona päivystämässä henkkamaukan edessä. Muistan kun Cavallin mallisto myytiin kymmenessä minuutissa loppuun ja muistikuvat Hulluista Päivistäkin ovat vielä tuoreena mielessä (valkoiset tarjousfarkut hintaan 4,90 katosivat hyllystä alta aikayksikön). Saatan olla viekas (siis aivan todella) ja poimia nettikaupasta vaan parhaat päältä. No, jokatapauksessa, tällaista on luvassa siis keskiviikkosta lähtien H&M:llä!






Muhun iskee ehkä eniten yllättäen toi sähkönsininen silkkiblaizeri. Se sopis kivasti mun hopeisten farkkujegginsien kanssa. Oon muutenkin jo pitkään etsinyt jotain hyvin istuvaa jakkua. Samoin beige nahkatakki on aika nam. Tunikat on mun makuun liian hektisiä, mutta näen kyllä miten ne vois sopia hyvin jollekin toiselle!
Sit loppuun vähän päivän asuja viikon varrelta:

hame Seppälä
body Gina Tricot
neuletakki H&M
lintukorvikset Lindex kids

Huomaa sopusointuset vuodevaatteet (eritoten veljeltä napattu hiihtäjä/snoukkaaja pussilakana) ja sisustuselementtinä toimiva jätesäkillinen kirpparille meneviä vaatteita.

Seppälän hame on osa mun synttärilahjaa jonka sain Minnalta, sain ostaa Seppälästä 100e:llä juttuja. Aluksi luulin etten millään saisi 100 euroa täyteen ja olin valmis hamstraamaan kassillisen sukkia ja alusvaatteita, mutta onneksi siellä olikin kaikkia söpöjä uutuuksia. Toi hame on muuten varmaan ainoo kukallinen vaatekappale mun käytössä ever. Kuosit ei oikeen oo ikinä ollu se mun juttu.

Tänään oli päällä tämmönen setti:
mekko GT (alessa vaan 4,90 what??)
body GT (pakko oli laittaa alle kun oon niin vilukissa, tossa mekossa ei siis oikeesti oo noin pitkiä hihoja)
sukkikset H&M kids (oikeesti ainoot sukkikset mulle jotka on napakat eikä valu. Pygmi mikä pygmi.)
koru Gemma Lister
kengät Minna Parikka
Noista kengistä on tullu ihan mun lempparit lovelovelove
Nyt nukkumaan ja huomenna mä ihan oikeesti alan kirjoittamaan sitä projektijohtamisen raporttia.
Heippa!
Matthew Williamson for H&M kuvat www.nitrolicious.com

3 kommenttia:

Lina ja Catti kirjoitti...

diggailen noita kaikkia outfittejä! wow :)

E kirjoitti...

eksyin blogiisi ekaa kertaa, vaikuttaa kivalta:-)

Heippa kirjoitti...

kiitti kommenteista :) kiva kuulla et joku on tykännyt varsinkin kun oon ollut viime aikoina niin laiska tän kanssa! jei :)