maanantai 13. huhtikuuta 2009

Mun pitäis olla kirjoittamassa raporttia projektijohtamisesta, mutta ylläri pylläri, blogin päivittäminen ja nettishoppailu kiilasi prioriteettilistan kärkeen. Kelatkaa jos mulla olis koulua niin en muuta tekiskään kuin postailisin taukoamatta. Sitäpaitsi huippis alkaa kohta niin en kuitenkaan olis ehtinyt paneutua kunnolla raportin kirjoittamiseen. Seliseli.

Jokatapauksessa, synttärit tuli ja meni mut päivitykset on jääny. Tiistaina oli siis merkkipäivä, ja se alkoi ihanasti kun sain duuniin kukkalähetyksen Joonalta. Kortissa luki että treffit on klo18 Ekbergillä, joka on sopivasti mun duunin vieressä. Joonan äiti tuli onnitteluvisiitille kans (ja lähti kenkäparia rikkaampana) ja toi mulle kivan lahjan, 100e lahjakortin Hennesiin (josta on jo käytetty melkeen puolet, ou nou!) Lounaaks syötiin pomon kanssa synttärileivokset (meil on muuten peräkkäisinä päivinä syndet whooo). Meille oli just edellisenä päivänä tullu 2 lavallista kenkiä, niin pääsin lähtemään töistä vasta vähän kuuden jälkeen, mut onneks Joona odotti mua kärsivällisesti. Aikaisemman suklaapähkinä-brownien jälkeen en pystynyt enää syömää Joonan ehdottamaa synttärikakkua, niin otettiin salaatit sen sijaan. Mä söin aivan taivaallista vuohenjuustosalaattia. Kuvaa ei ole koska nälkä oli niin kova :D Salaattien jälkeen mentiin pyörii vähäks aikaa kaupungille, ja koska Joona oli hyvin itsepintainen synttärikakun suhteen, mentiin Fazerille ja suostuin ottamaan kinuskikakkupalan puokkiin plus itselleni vielä mansikka-macaronin. Siis voiko joku valistaa mua miten sanotaan "macaron" suomeksi? Ilman et joku sekoittaa sen makarooniin. Joonalta sain lahjaksi kaks koirakirjaa. Ollaan jo mietitty koiran hankkimista pitkään. Tai lähinnä mä oon kinunnu karvaturria itselleni. Tiedän jopa minkä niminen kyseinen otus tulisi olemaan. Staffi-Alma tai sit mäyris-Rikard. Ja sit puhun aina Almasta ja Rikardista ihan kuin ne olisi oikeita (ja niin ne mun mielestä kai sit onkin). Joona tuumi et jos päästäis yhteisymmärrykseen rodusta sit noiden kirjojen lukemisen jälkeen. Mut mä tiedän et se ei olis ihan sinut itsensä kanssa jos me otettais kääpiömäyräkoira.




Tytöt oli ostanu mulle IHANAN CTRL:n mekon. Tää oli mulla päällä lauantaina DTM:ssä. Täydellinen leggareiden kanssa tai sit kesällä biksujen päällä ja släbäreiden kera. Kesä tuu jo!
Maailman parhaan poikkiksen ja parhaiden kavereiden lisäks mulla on vissiin maailman paras pomokin, koska se lahjoi mua tämmösillä:
Gemma Listerin superblingi timanttisormus-koru. Kuva ei todellakaan tee tälle kaunokaiselle oikeutta.
Tatty Devinen söötti sydänprillit-koru.
Näiden lisäksi sain vielä shopping spreen Seppälään 100e:n arvosta!
Sit illal tulin kotiin, ja äiti oli ostanu mulle prinsessakakun. Mun maha oli siinä vaiheessa niin pinkeenä vielä edellisistä herkuista et oli pakko kieltäytyä. Äiti lupas mulle ompelukoneen synttärilahjaksi, mutta sainkin Joonalta sen mummon vanhan. Sanoin kyllä äidille etten mä oikeesti tarvii lahjaa, mut kun se kokoajan kyselee niin ehkä mä sit voisin haluta vaikkapa iPodin. Oon ollu jo yli vuoden ilman soitinta! Ja se ois muutenkin hyvä, koska viimeks kun tulin yöduuneista kotiin niin nukuin yödösässä mun pysäkin ohi ja sen seurauksena kävelin sit 25min kotiin. NYYH.
Loppukevennyksenä viel päivän asu:
Huomaa ostosTV:stä ostettu kuntolaite vaatekaapin päällä. Voi tota meidän äitiä. Viime viikol se pohti että oisko pitäny ostaa sieltä semmonen mikrokuorintalaite...Onneks ehdin estää sitä ennen kuin se tarttu luuriin. Ois varmaan käyttäny sitä yhtä paljon kuin tota kuntoilujuttuakin.

Shh... Älkää kertoko kellekään et oon kyykkypissalla oikeesti!
Panta: H&M
Neule: Seppälä
Sukkikset: Lindex
Kello: DKNY
Kynnet: Marian ihanan pinkkiä kynsilakkaa, johon oon rakastunu!
Huomenna koittaa taas arki, mutta YRITÄN pitää postaustahdin tasaisempana!

1 kommentti:

Milla kirjoitti...

Jännät sukkikset:)