torstai 12. maaliskuuta 2009

Töitä ja koulutyttö Madde

Oon ollu töissä vasta 4 päivää ja ehtinyt siinä ajassa tehdä kaikenlaista. Tiistaina tuli tulevan malliston mallikappaleet Milanosta ja purettiin ja aseteltiin niitä Ellen juttua varten. Keskiviikkona pakattiin samaiset mallikappaleet ja lähetettiin Pariisin PR-toimistoon. Sit oon kirjoittanu puhtaaks kenkien hoito-ohjeita ja kääntänyt niitä englanniksi. Arvatkaa kauanko mietin et mikä on "korkolappu" englanniks??? En oikeestaan hirveen kauaa kun turvauduin 3 sek miettimisen jälkeen nettisanakirjaan. Heeltap se oli :D Tänään tein pientä inventaariota ja melkeen tipahdin tuolilta kun keikun yläilmoissa korkokengissä :D Sain vapauden myös tehdä uusiksi somistuksen ikkunaan. Katotaan mitä pomo sanoo sit kun se tulee huomenna takaisin. Voipi olla et vanha ikkuna tekee comebackin vikkelään :D Loppuviikosta pitäis vielä kirjoitella lehdistötiedotteita ja sit alkaa lähettelemään niitä. Paljon on ollut homma tämmöselle ensikertalaiselle, mutta oon tosi iloinen, että mun pomo on uskaltanu antaa mulle paljon vastuuta ja myös vapautta tehdä juttuja omalla tavallani. Oon mielestäni suoritunut kaikesta ihan hyvin, paitsi Macin käyttö tuottaa mulle suunnattomia vaikeuksia. Häpeen myöntää et jouduin googlaamaan miten Macillä toimii copy/paste. Ja Excel onkin sitten ihan oma lukunsa. Ihan kuin se ei ois ollu tarpeeks hankala PCllä... Huomen on jo perjantai, hitsin pitsit. Useimmat ihmiset iloitsee viikonlopun tulosta, mutta mua se tuskastuttaa, kun tiedän että luvassa on työputki. No mut, rahantuloa ei voi estää! Mutta rahanmenoa voi hyvinkin vauhdittaa.


Onkohan Madonna ottanut vaikutteita Benjamin Buttonista? Maddehan suorastaan nuorenee silmissä!


Kuva: thesuperficial.com

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

you almost fell off a chair huh?

Kiva kirjoitti...

koska tulee uutta postausta? Odotan, sulla on niin kivat jutut!

Heippa kirjoitti...

Uusi postaus on työn alla! On vaan ollu viime viikkoina ihan superisti duunia etten oo ehtinyt! :(