lauantai 7. maaliskuuta 2009

Perjantai armaan kanssa

Eilen vietettiin Hannan synttäreitä ja muksaa! Mun ilta tosin alkoi vähän heikoissa merkeissä, kun jostain iski kurkkukipu ja vilunväreitä. Tyypillistä, just kun on eka vapaa perjantai kuukauteen ja tarkoitus lähtee rimpsalle. Aloittelin kotona finrexinillä ja muita piristeitä nautittiin illan mittaan. Hanna nimittäin kestitsi meitä skumpalla, mansikkakakulla, cocktailtikuilla ja ihanilla itsetehdyillä suklaakekseillä. Riemu repesi kun löydettiin cocktailtikku, jonka sisältö oli: nakki-nakki-nakki. Mä sit tietenkin söin sen onnellisena suihini, just sen jälkeen kun Satu oli ohjeistanut Riikkaa "Se pitää syödä kerralla, että maistuu kaikki maut." Jepjep. Mut ihan tosissaan, on se kumma miten kotona ei tulis koskaan syötyä nakkia, mut sit heti kun se on tikun päässä niin johan alkaa maistua. Oli superia hengailla porukalla ja Sallakin oli tullut Madridista käymään, jei!
Bileasuksi valikoitui jo aiemmin miettimäni jeggari-mekko combo. Synttärisankari näytti oikein hurmaavalta pikkumustassa, jonka kaverina oli sähäkät liilat wetlookit (joista oon muuten ihan superkade). Jatkettiin iltaa Armaassa, joka oli yllättävän kiva!

Armas.
Illan dresscode oli näköjään legginssit.
DJ soitti Spice girls-kimaran. On se vaan niin ihmeellistä miten voi vieläkin muistaa kaikki biisien sanat.
Loppuillan tunnelmia. Minä ja mun parhaat kaverit :D No ei, muut lähti vaan tanssilattialle fiilistelee Kaija Koota.
Oon lähiaikoina hurahtanu siivoamaan. Mulla on siinäkin kyllä oma lehmä ojassa, kun yritän salaa tyhjentää ittelleni lisää kaappitilaa. En oo ennen tajunnu, mut meidän äiti on hamsteri! Se hamstraa KAIKEN! Se on pahempi kun se mummo joka kerää siinä mainoksessa tyhjiä jugupurkkeja. (Meidän äippä tekee ihan samaa, mutta niillä purkeilla tulee onneks olemaan funktio istutuspurkkeina kasvimaata varten.) Siivotessani paikkoja löysin mm. Burda-neulelehtiä 80-luvulta, joita ei äidin mielestä missään tapauksessa saanut heittää pois. Kyllähän kasari on ollut pinnalla jo jonkin aikaa, mutten oikeen usko että jättikokoiset olkatoppauksillavarustetut jumpperit tekee enää paluuta. Mutta jos joku himoitsee sellaisen teko-ohjeita, muhun voi ottaa yhteyttä. Oon myös huomannut että siivoamisvimmani on ilmeisen lyhytaikainen. Se loppuu juurikin siinä vaiheessa kun oon tyhjentänyt kaappien sisällön lattialle ja alan ihmettelemään miten lajittelisin kaikki kamat siististi ja loogisesti. Ja miksi aina AINA siivotessa jää jäljelle sellainen kasa randomeita tavaroita, jotka ei kuulu minnekään, mutta joita ei voi kuitenkaan heittää pois, koska niitä voisi potentiaalisesti tarvita joskus..
Tosi nopeesti hurahti tääkin viikko! Tänään pitäis jaksaa vielä töihin ja sit maanantaina alkaa työharjoittelu! Apua. Mitäköhän sitä laittais päälle...

Ei kommentteja: