lauantai 14. marraskuuta 2009

Sain haasteen Jullianilta ja Kaokalta, en ole vaan saanut aikaiseksi sitä toteuttaa aikaisemmin.

Nyt tuumasta toimeen siis! Kuvituksena Louis Vuitton A/W09.
Haaste on siis seuraavanlainen:
-Kopioi kuva ja liitä blogiisi
-Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
-Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
-Anna tunnustus seitsemälle
-Linkitä nämä blogissasi
-Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta




1. Punajuuri saa minut voimaan pahoin. Mulle on tosi harvinaista, että jokin ruoka kuvottaa, nirsoilen tosi harvoin minkään ruuan suhteen. Tarhasta on jäänyt traumat etikkapunajuuriin. Se on kuin kryptoniittia mulle, joka oon muuten kaikkiruokainen. Totta puhuakseni en edes muista miltä punajuuri maistuu mutta sen näkeminen etoo. Jopa se ällöttää, jos näen jonkun muun syövän sitä. Ja ne pinkit huulet mitkä punajuuren syömisestä tulee ...brr, kylmät väreet. Jouluna koitan vältellä rosollia kaikin keinoin.

2. Pellet on pelottavia. Kuka on saanut päähänsä että pellet on hauskoja? Ei oo tainu sillä jampalla olla kaikki kotona.


3.En osta tuotteita, jossa on räikeästi brändin logo näkyvissä. Mun ostovalinnat perustuu suurelta osin tuotteen designiin. Toisaalta suhtautuminen brändeihin on ristiriitaista, koska suosin selkeästi tiettyjä brändejä ja olen todella bränditietoinen. Mun kainalossa ei tulla kuitenkaan näkemään Luikkarin monogrammikassia (ei kyllä olisi varaankaan), logopaitoja tai muuta sellaista.


4. Mun ultimate guilty pleasure on Mariah Careyn musiikki. Kipinä lähti isosiskon fanituksesta teini-iässä, ja tykkään vieläkin mielettömästi Mariahin musiikista.


5. Nukahdan melkein poikkeuksetta liikkuviin ajoneuvoihin. Kun olin lentokentällä töissä, 45min bussimatka päätyi useita kertoja siihen, että kuski huuteli mua hereille päätepysäkillä. Pitkän matkan lennoilla nukahdan jo nousun aikana, saatan herätä vain syömään ja seuraavan kerran simmut aukeaa kun ollaan laskeuduttu. Joona on saanut todistaa tätä monta kertaa ja vihaa mun kanssa matkustamista.


6. En nauti hieronnasta, enkä eteenkään pidä siitä että hiuksiani laitetaan. Kampaajalla kauhein hetki on hiustenpesu ja päänahanhieronta. Jännitän koko vartaloani ja niskat on aina ihan jumissa sen jälkeen. En kuitenkaan kehtaa ikinä sanoa asiasta, sillä useimmat ihmiset pitävät hierontaa euforisena kokemuksena. Olen vähän toista maata.



7. Blogin nimi tulee siitä, että Tokiossa näin niin monia hassunhauskoja ja söpöjä koiruleita että halusin jakaa heidän kuviaan blogin kautta. Sittemmin painopiste on siirtynyt koirista muotiin :D


Seven random facts about me:

1. I hate beetroot. It's one of the few things that makes me nauseous.
2. I find clowns scary.
3. I'm not a big fan of branded stuff. I try to avoid anything with logos on them
4. My ultimate guilty pleasure is Mariah Carey's music.
5. I tend to fall asleep on moving vehicles.
6. I don't find massages enjoyable.
7. The name Funnydogwatch originates from Tokyo, I was supposed to post pictures of funny dogs I saw there.

Ei kommentteja: