keskiviikko 13. toukokuuta 2009

Pharrell, Blingin puolesta ja AIDSia vastaan

Pharrell Williams on pitänyt pitkään hiljaiseloa musiikin saralla, mutta on ollut sitäkin toimeliaampi muodin maailmassa. Tämän kuun 28. päivä ilmestyvä H&M:n mallisto Fashion Against AIDS pitää sisällää mm. Pharrellin luotsaaman N.E.R.D:n suunnitteleman t-paidan. Mä NIIN aion käydä höyläämässä mun H&M lahjakorttia ja hommata tyttöjen topin tosta. Muistan haaveileeni keltaisesta N.E.R.D:n brain lippiksestä aikoinaan ja olin tosi katkera kun en sitä koskaan saanut (oon vieläkin, nyyh!).
Ja onhan se Pharrell ehtinyt vähän isompienkin brändien kanssakin touhuta kaikenlaista. Mies siirtyi Louis Vuittonin mainoskasvosta suunnittelemaan koruja muotitalolle. Korulinjan nimeä kantaa Blason, ja se on tehty yhteistyössä luikkarin in-house korusuunnittelijan kanssa.
Mahtipontinen, ylellisyyden rajoja hipova, överi ja blingiäkin blingimässä mallistossa näkyy vaikutteita keskiajan Euroopasta.
Pari timanttii...
Astetta blingimpi enkeli.
Tää kääntölaattasormus taitaa olla mun lemppari.
Mitäs tuumaatte? Ei ehkä ihan mun makuun (tai budjettiin) mutta aika paljon on tyyli aikuistunut Ice Cream tai BBC mallistoihin verrattuna. Henkilökohtaisesti arvostin Pharrellia enemmän N.E.R.D:n ekan levyn aikoihin, missä on skateboard P tänään?
Sit asiasta kenkäkauppaan, meitsin päivän asu:
Paitis-body-Benetton
Farkut-Cheap Monday
Vyö-se sama Lindexin
Kaulakoru-Tatty Devine

Minna on matkoilla tän viikon ja mun pitää hoitaa kaks pressijuttua. Joten voipi olla et päädyn sekä lehteen että telkkariin. Toivon et jälkimmäisessä mun ei tarvii puhua mitään, koska mun ääni kuulostaa nauhalla pikkuoravan piipitykseltä. Tän voi todistaa kaikki mun puhe-kurssilaiset, jotka joutu pidättelemään nauruaan katsoessaan mun puhetta nauhalta.

Lopuks vielä muutama kuva mun ja Joonan neitsytmatkasta Sellon Prismaan (Voi luoja että se paikka oli SUUUUUURI!)
LETS GO!
Bongattiin mulle menopeli.
Mallaan alkkareita jotka löysin löytönurkasta eurolla! Oon niin löytöjen perään :D
Joona ei innostunut kenkävalikoimasta :D
Lopuksi tuli hätä (no pun intended) kun ei löydetty mistään vessapaperia. Pyörittiin 5 minsaa vaippahyllyllä kun ei sen lähemmäs päästy :D Pitkän pähkäilyn jälkeen se löytyi, jipii! Ja niin sai meidän ostosreissu onnellisen lopun.
p.s Miten lapsiperheet voi selvitä ruokaostoksista??? Tuntu et kahdellekin ostaminen ton kokosessa supermarketissa vei voimat.
Ens kerralla lisää!
Hali!
kuvat: Fashion against AIDS www.highsnobiety.com, Blason www.weheartstuff.co.uk

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

more blog please!

Saana kirjoitti...

koska tulee uutta postausta? Tää on niin ihana tää blogi ja sä kans!
Mitä muuten teit oikeestaan siellä jaappanin maassa?

Anonyymi kirjoitti...

äää, millo taas postaat ? :)

Kaoka kirjoitti...

Postaustaaa ((:

Heippa kirjoitti...

no nyt tuli uutta! oli PIKKU tauko, anteeksi kovasti. mut nyt oon innostunut taas kirjoittaa ja toivotaan et tahti pysyy hyvänä :)

Saana: olin tokiossa vaihdossa :))