tiistai 12. toukokuuta 2009

Ashish ja päivittelyä

Hei taas!

Mulla oli tänään niin huono päivä, eka haastattelu yhteen opiskelujuttuun, joka meni ihan puihin, sit mun ainoosta kauluspaidasta (jonka kerrankin laitoin päälle) irtos nappi, navan kohdalta (mites toi kesäkunto) ja sit onnistuin kaataa puolet mun lounas-tomskukeitosta jääkaappiin, jonka seurauksena oli nälkä ja kiukku. (Mä oikeesti luulen et tää on universumin tapa kertoo mulle et ois aika syödä vähemmän ja liikkuu enemmän, kun luovuin siit salikortin hankkimisestakin viime viikolla.) Mut onneks mentiin Joonan kaa töiden jälkeen syömään ja jätskille niin se pelasti edes loppupäivän.

Nyt asiaan. Piti jo esitellä viime viikolla Ashish-juttuja, mutta ylläripylläri en sit mitään ehtinytkään. Siispä ta-daa, here goes. Ashish on brittisuunnittelija, jonka luomuksia on nähty mm. Madonnan ja Lilly Allenin päällä. Tyyppi stailaa myös M.I.A:ta. Mun makuun Ashish on vähän hit and a miss, eli joistain jutuista tykkään mahdottomasti ja jotkut ei iske yhtään.

Kevät 09 mallisto näyttää kepeältä ja kimaltevalta.


Tää olis ihan täydellinen menomekko viileisiin kesäiltoihin!




Nää on ihan mun lemppareita! I want! Tulee kivasti Liisa ihmemaassa viboja!


Päheetä!

Ja sit...

Tää näyttää joltain joltain vappuhaalarimeiningiltä... Joku ollu vähän aktiivinen keräilee noit merkkejä :D

Tuleva syysmallisto jatkaa glitterillä, mutta on väreiltään sähköisempi ja teemaltaan leikkisämpi.
Aloitetaan lempparilla:

Siis tää asu on täydellisyyttä! (Tai no itseasiassa noi vihreet leopardihanskat ei ihan kolahda mulle mut koska kaikki muu on ah niin ihanaista oon valmis katsomaan niitä läpi sormien... hehe get it, sormien, sormikkaat... LAME)


Myrkynvihreä leopardimekko on mystinen ja kutkuttava. Sen sijaan oon leopardia leopardin kanssa on mulle vähän liikaa, yks eläinkuosi per asu kiitos!


Tää on aika vastustamaton. Etenkin hiuskoriste on leikkisyydessään valloittava! Tajusin just, että paidan vois tuunata itsekin, ala-asteella opeteltiin tekemään noita palloja villalangasta :) Tuunauslistan jatkeeksi siis!

Ruusujakku on mahtavan muhkea! Tuollainen kukkaloisto kelpais mullekin!

Ja sitten flopit...


Itseasiassa seeprapaita on musta hauska, mutta noi pöksyt! Saan nykyään kauhunväristyksiä American flagpantseistä kun Joona tilas semmoset salihousut sen kämppiksen kanssa ja ne valehtelematta sen lempihousut ennen kun joku värjäs ne pesussa pinkeiks :D (ja se joku en ollut muuten minä!) Tokiossa se näki samaa sarjaa olevan paidan ja uhkas ostaa senkin :D


Tää ois mahtava bileasu! Illalla tota vois käyttää ilman huppua, ja aamulla kun se pilkun aikaan baarista napattu uhkea adonis paljastuukin naapurin pyyleväksi Erkiksi voi kylmän rauhallisesti vetää hupun päähän ja hipsiä vähin äänin kotiin :D

Ja jos joku on jaksanut lukea tähän asti, hänet palkittakoon random viikonloppukuvilla :)
Joona valmisti mulle aamiaista!


Kokkikolmonen itse.


Kasariasuna koostui:
Farkut GT
Lila toppi GT
Musta toppi Tokiosta
Vyö Lindex kids (makso euron!)
Kaulakoru Tatty Devine


Kevät oli saapunut jo Leppävaaraankin :)

Nyt meen unten maille. Sunnuntaina myyn muuten Valtterissa vanhoja kamoja, saa nähdä kelpaaks ne kenellekään, kävin niitä just kauhulla läpi äsken :D
Unia!

Kuvat: Ahsish www.ashish.co.uk

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Loved it!