maanantai 21. syyskuuta 2009

heräteostos

Oon kyl niin perso kaikelle kauniille ja kivalle. Lauantaina olin menossa ennen töitä viemään mun laseja optikolle, että niihin laitettais semmoset nenätyynyt (mun nenänvarsi on o.l.e.ma.t.o.n, et ne lasit pitäis varmaan sitoo mun päähän ettei ne valuis kokoajan) mut sit olin taas niin myöhässä et juoksin erottajaa pitkin töihin. KUNNES, näin Synsamin ikkunasta jotain IHANAA. Tein pikku uukkarin ja ampaisin sisään liikkeeseen kokeilemaan ihania Cheap Mondayn kehyksiä. Kehykset ovat Cheap Mondayn Clairvoyant mallistossa ja nimensä mukaisesti kovin edukkaat. Himoitsemani yksilöt ovat ainoastaan 115e (suhteellisen vähäinen summa pulittaa kehyksistä). Lopputulos oli, etten ehtinyt omalle optikolleni ja lasit tuntuivat aika painavalta heräteostokselta, joten nekin jäivät ostamatta. Töiden jälkeen vein kahdet saappaat suutarille Forumiin ja eksyin samalla epätodennäköisinpään kauppaan ikinä! Kävelin MicMacin ohi ja näin siellä ilmoituksen loppuunmyynnistä, kaikki tuotteet olivat -50%. En ole mitään MicMacistä ikinä ostanut, enkä kyllä pahemmin edes käynyt kyseisessä liikkeessä. Silmäni osuivat siellä kuitenkin CTRL:n armeijan vihreään nahkatakkiin, jossa oli toppavuori ja lämmin huppu. Heräteostos verotti lompakkoani karvaasti, mutta ei moista ihanuutta voinut alelaariinkaan jättää! Se tarvitsi hyvän ja rakastavan kodin. Epäilin tosin pitkään, onko takki yhtään mun tyylinen edes, mutta nyt olen totaalisen rakastunut sen pusakkamaisuuteen. Takki on niin tilava, että sen sisälle on ihana kietoutua pakoon viimalta. Otan täten talven avosylin vastaan!


Näin CTRL...

...ja alla meitsi.

Aion yhdistää takin jegginsseihin ja maastokuvioisiin Converseihin, jotka saivat vihdoin hyvän kaverin! (Kuvassa näkyy myös mun pappalasit, joista Nappi sanoi: "Mun isäl on ollu tollaset!" ja joista Joonan isä sanoi: "Mun ekat lasit oli tollaset!" Klassikkovalinta siis;))

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ma tahtoo lainata tota! Aaaaivan ihana!

-gissa bara vem <3